sociaal werk; daar gaat ie weer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Cats - WaarBenJij.nu sociaal werk; daar gaat ie weer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Cats - WaarBenJij.nu

sociaal werk; daar gaat ie weer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

13 Mei 2008 | Thailand, Bangkok

Toen edith zich liet ontvallen toch wel beangstigd te zijn om alleen met Paul naar het verre oosten te gaan, konden ing en ik daar alle begrip voor opbrengen.
Als Paul die bathifull prices ziet in Thailand is ie niet in de hand te houden.
Koopzucht bevangt hem en hij zal niet rusten alvorens een nep rayban, nep breittner, of nep diorretje op de kop getikt te hebben.
oke oke, we gaan wel mee; wij catsjes offeren ons graag op voor onze vrienden.
Als ik me groot maak en die kleine Thaise straatventers vertel dat Paul uit Alaska komt, en ik van de noormannen afstam, slaan ze dicht en weigeren spontaan nog iets aan onze Paul te slijten.
Vandaar dat we u de komende weken weer gaan vervelen met wat berichten.
Het staat u vrij ze weg te klikken

tot gauw




  • 13 Mei 2008 - 17:40

    Henkie:

    Take care,and have fun guys.Bye for now,and have a good one!

  • 13 Mei 2008 - 17:50

    Stef:

    heel veel plezier allemaal!!

    Kus

  • 13 Mei 2008 - 18:10

    Leny:

    Hoi Luitjes
    Heel veel plezier met z,n vieren,geniet er van.

    kus Leny

  • 13 Mei 2008 - 19:00

    El:

    Hallo allemaal,

    Heel veel plezier en geniet ervan met z'n viertjes.
    Ik wacht en ik denk velen met mij, weer met spanning op jullie belevenissen!

    Liefs xxx

  • 15 Mei 2008 - 06:06

    Hans En Yo:

    Veel plezier en geniet ervan dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Inge

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 37466

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 05 September 2009

miller's original

14 Mei 2008 - 28 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: