back in town - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Inge Cats - WaarBenJij.nu back in town - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Inge Cats - WaarBenJij.nu

back in town

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 Januari 2008 | Aruba, Oranjestad

kralendijk, 7 januari 2008

het is maandagavond en we zitten weer in kralendijk, bonaires levendige hoofdstadje.
het vliegtuig van klm wat alle bekende nederlanders en de catsjes met aanhang inmiddels al nabij amsterdan had moeten doen zijn, werd getroffen door een steen in een van de motoren.
reden voor onze gezagvoerder om de terugreis af te blazen.
24 uur vertraging en hopen dat de nieuwe motoronderdelen op tijd op bonaire verschijnen.

meteen hotelpension rochalin gebeld en onze vaste taxichauffeur en mazzel, nog 4 kamers vrij. vertrouwde kamers met koud stromende douches en muziek tot 2 uur snachts, we genieten.
koffers blijven in het vliegtuig dus zweten in nederlandse winterkleding , we waren op een nachtvorstje gekleed, op een tropisch eiland, heerlijk, gewoon lekker nog een extra dagje vakantie en klm betaalt.
voor morgenochtend nog even een oude willy jeep geregeld en op naar een tocht door het nationale park. stond nog op ons verlanglijstje maar we hadden tijd tekort.

afgelopen dagen 3 nagenoeg volleerd junior kiters gezien, gewoon in je zwembroekje in het warme, en altijd vlakke caribische water, waar het altijd lijkt te waaien. joyce volgt de mannen op de voet en beheerst inmiddels het wakeboard in perfectie.
snorkelen blijft onwaarschijnlijk spectaculair.

bas, wat bonaite air service blijkt te
betekenen, heeft heel bonaire gek gemaakt door op de door manon ingelaste stepcursus II werkelijk alle pasjes uit de maat te doen, volgens instructeur waldo, een oude bekende van manon uit het step en fitnesscircuit, een eigenlijk onmogelijke prestatie.
hoe het wel moet liet manon ons even zien, en dat is vastgelegd op film.

het bepaald niet lullige jacht van bill gates aangemeerd voor ons hotel, en toen we bill, altijd een gewone jongen gebleven, aanhielden voor een computerstorinkje verwees hij ons naar de dichtstbijzijnde mediamarkt.
laat die nu op de cruquius zitten.

renee houdt vol dat de in de verkeerde baan gegooide bowlingbal het gevolg was van een ongelukkige beweging, wij houden het op de tequilla.

het klimaat is hier werkelijk heerlijk en we genieten gewoon een dag extra van een onvergetelijke vakantie.

als alles nu verder volgens schema loopt, nog net op tijd terug voor een weekje skien, druk, druk, druk.

tot gauw

• 08 Januari 2008 - 09:53

El:

Hahahahaha, ik ga vandaag dan ook maar ff back in town.>Heemstede voor Chippie<
    10 januarie;) komt er zeker een kist naar Bonaire, die in de avonduren vertrekt van Schiphol.
    Dit weet ik omdat de volgende vakantie-gangers vertrekken. Zo ook ik naar de Brederodestraat 158.

Hou ons op de hoogte ...qua vertragingen lol.:d
    Geniet van de extra dag(en)
    Tot hoores
    El xxx

• 08 Januari 2008 - 11:18

Henkie:

Almost home,sounds good..........welcome!

• 09 Januari 2008 - 09:33

Fransie:

lekker toch een extra daggie en nog wel betaald door mijn baas, wat een goedzak toch, Jantje Smit denkt er anders over.
    welkom thuis

• 12 Januari 2008 - 01:20

Janneke Gorter:

Hallo catsjes, nou jullie zitten weer in de kou, en ikke op curacao. Vandaag me de taouwtjes gewerkt in de Taamskliniek, maar lag met snorkel em al om 16.45 in de diepblauwd zee, en dan maar vissies kijken.
    Groetjes,
    Janneke