coolng down . MILLER time - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Inge Cats - WaarBenJij.nu coolng down . MILLER time - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Inge Cats - WaarBenJij.nu

coolng down . MILLER time

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Juni 2008 | Turkije, Ankara

de afronding van de trip van de van campentjes (ca) en de catsjes (ca) waren we u nog vrschuldigd. Edith en Paul inmddels weer in het altijd gemoedelijke Heemstede na een weekje herleving met zijn 2 tjes van de huweljksreis in het romantische Hua Hin. Een absolute toplocatie in Thailand.
Inge en Eric al een weekje eerder terug om de koffers onuitgepakt weer mee te nemen naar het ook al zo heerljk warme turkije.
Het land waar Millerbier uit de kraan lijkt te komen. Tenminste zeker in Icmeler een soort Zandvoort aan Zee maar dan wel 10 keer zo goed gericht op tourisme aan de middelandse zee.
We brengen de tijd door met Haarlemse voetbalkenners zoals daar zjn Frenk Astrid Charles en Geo en natuurljk de Posthuisstraters Leny en Henkie.
Onze oude vakantiematen ut Haarlem. de drie Dolly Dots alsook Han en Andre ook in hotel Faber waarmee een garantie voor lol en plezier verzekerd is.
Strand zwembad zon wind bootochten winkelen ut eten parasailng snorkelen jet skies kaarten weer als vanouds dus bepaald niet echt vervelend hier.
nog even geneten en dan lekker naar thus achter de bus het EK volgen.
Henke. what tme s t roepen de horecaffers ons toe als we ons door de straten van Icmeler begeven.
Its Millertime boys is steevast het antwoord en we nemen er nog maar een.
De 90.5 waarvan onze Henk steeds voltrots meldde. weer een onsje kwijt want je valt af van de Millerbiertjes. bleek bj controle op de toevallig genomen foto van de weegschaal 95 klo.
Ik kon het niet goed zien door de zon verontschuldigde Henk zich. Maar wij wisten wel beter. Dat ooit zo getrainde lichaam is niet meer. Met de waarheid neemt Henk het niet zo nauw maar deze keer kwam hij er niet weg.
Nog even dan gewoon weer allemaal terug naar het normale leven. Dat zal wel weer even wennen worden.