laura - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Inge Cats - WaarBenJij.nu laura - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Inge Cats - WaarBenJij.nu

laura

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 December 2007 | Aruba, Oranjestad

U zult denken, dan weer 2 berichten vlak na elkaar, dan weer een paar dagen niets. Dat komt omdat alle nederlandse en amerikaanse kinderen naar Aruba op vakantie gaan om vervolgens daar de hele dag achter een computer te kruipen en internetten/inloggen naar spellen.nl en usa games all day.us.
Te zot voor woorden, maar ik zal wel een ouderwetse vader zijn.

De vele regen in het najaar[ 3 druppels in plaats van 2 ] ziet erop toe dat het eiland groener is dan ooit, zo zeggen de lokalen.De arubaanse golf en country [ wat bedoelen ze toch ] club ligt er schitterend bij. Gauw eens bezoeken met ons eigenste golfclubje OLMVPDG, het bekende oude lullen met veel pretentie die
golfen; of hoe heete die club ook al weer.
De long-hits van Mike en de long-puts van Joyce waren killing voor pa en ma. Maar die hadden dan ook meer oog voor de onwaarschijnlijk mooie natuur, vergevgen van hagedissen, leguanen, bananen en andere reptielen.

Bas en Robin ontdekten inmiddels dat een simpel burgertje in het fraaie Wyatt Hotel $ 16,25 kost, ex btw en service. Fokking expensive; Dan smaakt zelfs de meest lekkere niet meer echt.Rene en Manon nog even bijkleuren; als die de douane nog maar doorkomen. Ze lijken echt niet meer op die fotoos in de paspoorten.

Dat snorkelen zo gaaf was had ik niet gedacht.De duikbril werkt als een vergrootglas en in een kraakheldere zee lijkt binnen handbereik.
De tweede duik, na ja snorkelduik, was bij een gezonken oorlogschip uit de 2e wereldoorlog. Spooky moet ik zeggen.Omringd door scholen vissen in alle soorten, smaken en kleuren; zo zag ik de antonuisschool, het stedelijk gymnasium en het ichnatiuscollege. Een bonk roest bekleed met koraal en schelpdieren.
Nu ook een zeeegel met mijn ogen gezien, na de eerdere kennismaking met mijn voeten. Jesus, wat een stekels. Die gaan inderdaad gemakkelijk door je surfschoentje.
Joyce maakte de ultieme droom van haar moeder
waar; op de rug van een gespierde neger een dubbele salto. Toen ik Inge s'avonds vertelde dat zij voor zoiets natuurlijk ook altijd bij mij kon aankloppen, kreeg ik te horen dat nu mijn beurt voorbij was, oeps.
]
's avonds naar het imponerende Occidental hotel waar Laura optrad in de spectaculaire Broadway dansshow. Wie is Laura, vraagt u zich af; dat is die Colombiaanse musicaldanseres waarop neef Mark smoorverliefd werd. 3 meter been, 4 kuub hout voor de deur en een schitterende kop. Gekheid, gewoon een beeldschone meid, en noch eens supervriendelijk , intelligent en goed engels sprekend ook. Logisch dat Mark op Aruba blijft, en als je dan in je vrije tid kan kitesurfen ook, Ik zou het wel weten, alle begrip voor Mark, Sterker nog, ik denk dat ie in dit stadium van zijn leven de juiste keuzes maakt. Nee, in Colombia hebben meer dan allen lekkere koffie.

Als je lui bent en je laat in het casino steeds je fisches op nummer 5 staan en dat nummer blijkt 4 keer te vallen in een half uur, dan doe je het goed. Die ervaring is Mike rijker, die nu denkt dat ie weet hoe die later rijk gaat worden. Bofkont.

Aruba voor een weekie is precies goed, Op naar Bonaire.

• 30 December 2007 - 11:05

Albert En Nelly:

wat leuk om het allemaal te lezen . hier is alles goed . echt hollands weer niet koud en niet warm wij wensen jullie allemaal hele gezellige jaarwisseling en gelukkig 2008 albert nelly sjaak mirjam eva rebecca en daniel

• 30 December 2007 - 18:38

Nicole:

Heej Catsjes en aanhang,

Prettige jaarwisseling en een goed, gezond en liefdevol 2008!!!

Super om al jullie verhalen te lezen. Geniet er nog even van. Ik ga morgen een weekje skien. Ik zal jullie missen op de piste!

Dikke kus Nicole.

Natuurlijk ook de beste wensen van Jan, Linda, Xander, Nina en Peter.

• 30 December 2007 - 21:30

Fam. Bredewold:

Howdie Folks!

Jullie zijn weer lekker bezig!!!
    Leuk dat we kunnen meegenieten! Ziet er heerlijk uit allemaal!!
    Gezellige jaarwisseling en geniet nog lekker daar XXX

• 31 December 2007 - 09:25

Jolanda :

hey Joyce en de rest,

Wat een gave verhalen, dat brengt het reisvirus in mij weer helemaal in opstand:) maarja eindelijk afstuderen is toch ook wel eens leuk haha

ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en nog een veel fijnere vakantie!!!!!

kus voor jullie allemaal

Jolanda

• 31 December 2007 - 10:00

Anneke:

Leuk die verslagen, wij hebben ook nog gesnorkeld bij die oorlogsboot. Helemaal geweldig. Ik reis gewoon een beetje met jullie mee door al die leuke verhalen en mooie foto's. Een geweldige jaarwisseling op Bonaire en een gezond 2008.
    Groetjes,
    Anneke

• 31 December 2007 - 11:40

Martijn, Pien En Ca.:

Hallo familie Cats,

Zijn jullie goed aangekomen op Bonaire?
    Wij zitten hier in Nederland, waar het momenteel regent, aan de koffie met een oliebol en lezen jullie verslag van de afgelopen dagen.
    Leuk te lezen en zien op de foto's dat jullie het goed naar jullie zin hebben.
    Geniet er lekker van, en voor straks alvast een knallend uiteinde en een goed begin van 2008 (maar dat zit wel goed daar in de zon op een prachtig eiland....).

Groet!
    Martijn, Carolien en Pien

• 31 December 2007 - 13:50

El:

Hippyhoi allemaal,
    Goed aangekomen op Bonaire, neem ik aan.
    Straks gaat deze tijdelijke Heemstedeedse-Cats, oud & nieuw vieren bij de overige Zandvoortse Cats en Vos. Chippy heeft vandaag huisarrest ivm vuurwerk.

Lieverds ik wens jullie alvast een helemaal supertop gezond en reisjaar toe.
    En dat ik maar vaak op het velen daglicht huis mag passen!!!

Heel veel liefs,
    El

• 31 December 2007 - 14:38

Henkie:

Hi guys ik ben er van overtuigd dat het,na het zin is,maar er moet mij toch weer wat van het hart.Zoals jullie zo genieten is het in Amsterdam rond de feestdagen toch n,stuk minder(sorry Robin)alweer puntenverlies dus,nu in het carnavallesce Venlo,wedeom 2-2.Even voor de volledigheid,met n,schitterende 4e plaats de winterstop in,wow.Een groot voordeel heb je wel Robin,als je thuis komt staan ze daar nog steeds dat weet ik zeker,want ze zijn nu 2 weken vrij!!Onanks dat ellendige voetbalnieuws toch een fijne jaarwisseling for you guys.Wij gaan nu nog effe naar kantoor onze jaarlijkse niewjaarsbier halen,how do!!Liefs Henkie...................

• 02 Januari 2008 - 17:24

Sandra En Carmen :

Heey lieve Catsjes!

Nadat je mij (sandra) een smsje had gestuurd. Moesten we zeker een kijkje nemen op deze site! Met enige heimwee lezen we jullie mooie verhalen over de antillen. Gaan jullie ook nog naar Curacao toe? (zeker de moeite waard! ;-)

We wensen jullie nog heel veel plezier met het chillen op de antillen, want straks kun je ons weer redden op de sneeuw piste!! haha

De rest van de gebeurtenissen horen we graag tijdens de wintersport onder het genoet van hopelijk een heerlijke bombadino's!

Voor jullie allemaal een gezond 2008!!

liefs,
    Sandra en Carmen

• 02 Januari 2008 - 21:57

Winnie:

Ola ola,

Wat super om jullie verhalen te lezen...Zo leuk!!!
    Elke keer weer veel plezier als ik het lees.
    Hier verder weinig nieuws...Vandaag weer 1e werkdag gehad, valt dan wel tegen als ik jullie verhalen lees...hihi
    Nee hoor best gezellig weer zo´n dag, veel zoenen met alle mannen die me gelukkig nieuw jaar willen wensen, niks mis mee dus haha!!

Have fun there en tot snel als jullie weer terug zijn.

Dikke knuf Win