vCAmpen en CAtsjes on tour in Spanje - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Inge Cats - WaarBenJij.nu vCAmpen en CAtsjes on tour in Spanje - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Inge Cats - WaarBenJij.nu

vCAmpen en CAtsjes on tour in Spanje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 Januari 2007 | Spanje, Córdoba

Toen Edith en Paul informeerden naar een weekje Spanje, was het besluit al gauw genomen.De skies de schuur in en meteen door naar Schiphol om, met tussenstop op het altijd zonnige Majorca, naar Sevilla te reizen. Zonnige terasjes, maar wel, zoals dat hoort in Spanje op zondagen, je lange broek aanhouden.Het hoeft niet altijd Thailand te zijn, wil je een buitenland gevoel krijgen. Sevilla is een schitterende stad met een eindeloos lijkend historisch centrum. Steegjes, moorse en christenkerken, stierenarena etc.
En natuurlijk, winkeltjes voor de meiden.
Met de TGV met zo´n 250 km per uur naar Cordoba geraasd.
Die stad moet je 1 dag aandoen. De MEZQUITA is een moslimkerk/fort, met daar binnenin een katholieke cathedraal. Je gelooft je ogen niet.Dit is onwaarschijnlijk mooi. Gaat bij mij met zekerheid in de top 5.

Sraks gaan we een auto huren en een tocht door de bergen maken richting Granada.
Aldaar een bijscholing Flamenco dansen voor Paul, die zijn ritmegevoel even kwijt lijkt te zijn. De door E en P geselecteerde hotels zijn weer top, supercentraal gelegen en met Spaanse atmosfeer.

Dat Tapas zo lekker waren wist ik eigenlijk niet. We bestellen er steeds een stuk of 15 en ieder vindt wel iets van zijn gading. Dat Spaanse wijnen de Franse snel doen vergeten, werd al vermoed, zelfs uw vaste schrijver waagt zich tegenwoordig aan het rode vocht. Siesta´s zijn nodig als je wil bijkomem van de onaflatende nieuwe indrukken die je opdoet en wil bijkomen van de overheerlijke middagversnaperingen, om er s´vonds weer vol tegenaan te kunnen.

Het is weer genieten voor Caca.
Groet vanuit een zonnig Andalusie.

• 24 Januari 2007 - 09:43

Anneke:

Leuk jongens,lekker genieten.Zijn die foto's echt in Spanje gemaakt het lijkt wel Thailand.
    Heel veel plezier nog en pas op Eric die rode wijn kan koppig zijn en ik kan het weten.
    Doegie

• 24 Januari 2007 - 10:12

Joyce:

Top te lezen dat jullie het alweer naar de zin hebben! Maandag heb ik even een hapje gegeten met mijn grote broer erg gezellig! Hier is het enorm koud maar we hebben een sponsortje geregeld voor thermo shirtjes en jassen voor op de ijsbaan! Dus we lopen allemaal in dezelfde rode jackjes rond. Deze week is het vrij rustig, op normale tijden naar huis dus! Vanavond met de collegatjes saar en patries naar de schoonheids specialiste....vonden dat we dat nu wel konden gebruiken! Have fun dikke x

• 24 Januari 2007 - 11:36

Frans:

klinkt weer verleidelijk, hoop op mooi weer en genieten van de tapa`s, hoe staat de kaartcursus van Paul

• 24 Januari 2007 - 11:56

Henkie:

Het is nu bijna 13.00. uur,nu is het tijd voor mijn siesta,het leven van n postbode gaat dus niet over rozen !!

• 24 Januari 2007 - 12:14

Gé:

fijn dat jullie zoveel plezier hebben en als ik je bericht goed gelezen heb Eric zie ik dat je naadloos overschakelt van schnitzel met pommes naar Tapas met rode wijn,nog een leuke week en groetjes aan iedereen Gé Vedet

• 24 Januari 2007 - 12:43

El:

Lieve allemaal,
    Helemaal supertop dat jullie lekker weer zijn afgereisd naar de zon. Andalusië is super mooi, sprak zei uit ervaring;)
    Heel veel plezier en geniet ze.
    Liefs, El (k)(K)(K)

• 24 Januari 2007 - 13:40

Leny:

Klinkt weer erg goed,zonnetje,drankje gezellig,Hier is het ook zonnig maar wel koud,beetje wintersportweer.Nou luitjes nog heel veel plezier,en tot zondag.xxx doei

• 24 Januari 2007 - 13:53

Aad:

Eric goed opleeten bij die flamenco. Kun je hem over enkele weken voordoen op jouw znobort!

• 24 Januari 2007 - 13:54

Mia:

Oh ja, nog heel
    veel plezier.

• 24 Januari 2007 - 14:37

Christa:

Heerlijk dat jullie het zo naar het zin hebben, wij doen het wel met een puffende(en dan niet van de warmte)en steunende bode

• 24 Januari 2007 - 20:03

Henric&Angeline:

Eric wil je net zo goed zorgen voor de dames als je de vedetten hebt verzorgd. Eric wil je de dames een goed glaas wijn aanbieden, sorry heren voor mannen sta ik niet in de rij. Het geld krijg je in Zell am Ziller.

• 24 Januari 2007 - 21:52

Hanneke :

Hallo lieve spaanse luitjes ik lees het al dat jullie het reuze naar het zin hebben en weer hele mooie dingen hebben gezien en tussendoor genieten van de heerlijke spaanse lekkernijen, ik hoop dat wij wel een voorstelling van Paul krijgen en zien hoe nou zo,n flamenco moet dansen. Nou genieten jullie nog maar lekker met het zonnetje op jullie basjes en tot gauw.

Dikke kus Hanneke ook van John

• 25 Januari 2007 - 08:08

Robin:

Gelukkig maar dat t weer zo gezellig is! Hier gaat ook alles oké, vanavond aan de kip met saté en rijst.