back home - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Cats - WaarBenJij.nu back home - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Cats - WaarBenJij.nu

back home

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

Zit weer achter mijn eigen PC tje, turend naar de van regen beslagen ruiten, kleumend van kou ondanks T shirt en trui, na het genot van een overigens heerlijk diner waarbij de kaartkeuze gelimiteerd was tot slechts 1 hoofdmaaltijd. Geen apres beachmassage vandaag. Vannacht ga ik voor het eerst in 3 weken weer eens onder een deken slapen;
jakkes, heb nu al giga-vakantiekater en heimwee naar "mijn Thailand".
21 Onvergetenlijke dagen hebben we achter de rug; de lezer(s) van caca moge 1 ding duidelijk zijn: Thailand mag in het lijstje verplichte vakantiestof bij niemand ontbreken. Wat een sensationele ervaring.
Wij 4ren hopen U een klein beetje te hebben kunnen laten meegenieten van onze belevenissen en hebben genoten van de reacties op onze site.
Het aantal fotoos nu kunnen uitbreiden tot 10 stuks (met laag Mb gehalte), zodat U toch nog enige indruk kunt krijgen over hetgeen ons pad zoal gepasseerd heeft.
Truste.

  • 31 Mei 2006 - 06:56

    Mary:

    goedemorgenmiddagavond,weet niet hoe het met de jetlag is,maar jullie hebben vast wel weer lekker (elektr.deken op 10?)geslapen.jammer dat het weer voorbij is,zal jullie verslagen missen,alsof ik er zelf weer zat,ik ga tot zondag naar Noordwijk,kijken of de zon daar wil schijnen,ach,as ge maar leut hed,toch.kom daarna ff het thaise gevoel weer oppakken. groetjes Mary

  • 31 Mei 2006 - 07:20

    Anneke:

    Jongens, bedankt voor de fantastische verhalen. Je reist gewoon een beetje mee zeker als je er al eens bent geweest. Uit alles blijkt dat dit een droomvakantie is geweest.
    Welkom terug in de "echte wereld". Koud en nat.

  • 31 Mei 2006 - 13:32

    Malou:

    Hi Paul,

    Ik wil jou en je drie mede reisgenoten bedanken voor de super leuke verslagen van jullie vakantie.
    Ik heb echt gelachen en was het op het werk een leuke afleiding. En ja paul ik ben het met je eens het is zeker een erg mooi land!
    greetings,
    Malou

  • 31 Mei 2006 - 19:40

    Janneke Gorter:

    Tja, die weken zijn zeker omgevlogen, ken dat als ik op Curacao ben, bij terugkomst hier, altijd heimwee, zeker nu met deze kou.
    Dankjulliewel voor alle leuke verhalen.Genoten!!
    Janneke

  • 04 Juni 2006 - 18:45

    Henk En Leny:

    Hallo luitjes,
    Leuke verslagen,wij zijn vanochtend terug gekomen en zat nu even het vervolg te lezen.Zo te lezen was het een top vakantie,Ja het zal niet meegevallen zijn het koude weer hier,maar het mooie weer komt er weer aan.Het was leuk om alles te volgen.We zien elkaar doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Inge

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 37470

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 05 September 2009

miller's original

14 Mei 2008 - 28 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: