Antillian kitesurfing - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Inge Cats - WaarBenJij.nu Antillian kitesurfing - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Inge Cats - WaarBenJij.nu

Antillian kitesurfing

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 December 2007 | Aruba, Oranjestad

Hallo beste mensen.

Wachtwoord voor het inloggen weer gevonden. Mijn geheimpje met Edit van C.
Pappa en mamma Cats met kinderen en aanhang, totaal dus met 8, naar de Caribean.
Helemaal top. 27 graadjes, windkracht 5, vlak water, kraakhelder.
Autoos gehuurd, Aruba verkend, ter grootte van Texel, schitterende soms woeste en soms mooie natuur.
Shoppen met schoondochters [ blijken helaas ook al aanleg te hebben ] en Cats meiden.
Luxe resort[s] met alles erop en eraan.
Geen all in dus lekker veel op stap.

Gisteren dan wat het hoogtepunt van deze vakantie had moeten worden.
Kite surflessen voor beginners en iets gevorderden. Bas blijkt natuurtalent,Mike al ver de zee op, Robin's eerste 75 meter, meiden eertse beginselen; gaan morgen het water op.
Les van Mark, neef van Renee, super.
En het supertalent Senior dan, vraagt U zich af.
Na 10 minuten in een zee- egel gestapt!
Ziekenhuisje, naalden moeten " uitzweren", dus voorlopig klaar met kitesurfen.

Vamos a la playa, dan maar op de jetski strakjes.
Kerstbomen op het strand is wel even wennen. Plezier is er niet minder om.

Ieder goede dagen, als jullie 10% van het plezier hebben van wat wij hier hebben, moet het in Nederland al helemaal top zijn. Sterkte met de kou, haha

• 25 December 2007 - 15:18

El:

Hallootjes vakantieluitjesss,

Fijn dat jullie het helemaal supertop naar je zin hebben.
    Wij hebben hier ook geen witte Kerst, snif
    Qwa temperatuur mis je vandaag niets hier waterkoud en grijs. Brrr dus.

Langs deze weg wens ik jullie een fijne Kerst.
    Ik ga straks op zoek naar de gaspitten van het strandhuisje en naar de grote truc met de grote tv, die krijg ik jammer genoeg niet op de dvd zender.

Maak je geen zorgen, ik heb een rijk leven met 2 panden...lol

Liefs en voor ieder een dikke kus.
    En een miaaaaaaaaauw van Chippy, die overigens ook voor verassingen houd, hij is het huis niet uit te meppen. Hihihi

• 25 December 2007 - 15:18

Winnie:

Hi Toppers!!

Leuk om jullie verhalen te lezen!!!
    Echt super zo met z´n allen..ben jaloers...haha
    Ohh Eric heb jij weer....Echt rot voor je.
    Ik hoop dat het snel over is.

Hele fijne dagen samen daar en ik denk vaak aan jullie hoor!!

Liefs en een dikke kus Win.

• 25 December 2007 - 17:05

HELMUT EN ELLEN:

HELEMAAL TOPPIE VOOR JULLIE.
    LEUKE FOTÓS,HEEL VEEL PLEZIER NOG. wIJ GAAN NU ETEN BIJ SEY-YOU KIJKEN OF WIJ ER NOG EEN GRATIS ETENTJE UIT KUNNEN HALEN, DAN KOMEN WIJ NAAR JULLIE TOE. HA HA KUS HELMUT EN ELLEN

• 25 December 2007 - 17:20

Lisette Groeneveld:

Hallo allemaal!

Ik ben blij dat jullie het naar jullie zin hebben! Ik hoop dat jullie al aardig wat opgestoken hebben van de kitesurflessen van mn broer Mark!

Ik hoop binnenkort nog wat meer foto's te zien! Groetjes daar!

• 26 December 2007 - 09:07

Janneke Gorter:

Hallo Eric en Inge,
    Dat is helemaal supertop..op Aruba. Lekker veel wind dus, dat kan op curaao wel anders zijn.
    Tja, en voor zeeegels moet je altijd allert zijn, maar dat is wel heel vervelend, Eric!
    Maar ik heb ook geen klagen: in november ben ik de hele maand op Cur.aan het werk geweest, en als jullie weer in dit kikkerlandje terug zijn, ga ik weer( 7jan-5febr.) s'morgens werken en s'middags vissies kijken, boekje lezen, kortom genieten.Midden in de winter isdit helemaal top, lekker zonder jas en iedere dag een warm zeewaterbad.
    Veel plezier, goede kerst en een gezond 2008,
    groetjes, Janneke

• 26 December 2007 - 11:14

Paul En Edith:

Hallo lieve mensen,
    Wat een pech heb je ook weer! zal cats niet zijn.
    Geniet nog maar lekker is hier niet veel zitten weer overal tussenin. Ben net terug van weekendje Madrid moeten we toch ook maar weer eens doen, heerlijke stad, tapa's en wijn. Gezellige 1e kerst gehad en vanavond naar Henk en consorten.
    Hel fijne dagen nog en heelhuids terug graag!!

Dikke kus xxx voor allemaal.

Paul en Edith

• 26 December 2007 - 20:47

Anneke:

Gave foto's. Heel veel plezier nog, je ziet aan de foto's dat dit jullie aardig lukt.
    Groetjes,
    Anneke

• 27 December 2007 - 11:57

HBC:

Ja hoor een zee-egel voor Eric,straks
    Henk zich verslikken in zijn laatste
    pint Guiness en Friedel verstapt zich
    over een krant Fish and Chips en dan ben
    ik de enige die zich nog serieus met
    de begeleiding van het 2e bezig houdt.
    Heren neem uw verantwoording!!! Verder
    ben ik blij dat jullie het naar de zin
    hebben en wacht af wat Eric nog meer
    voor verrassingen heeft. jullie alle-
    maal een goede jaarwisseling toegewenst

Groetjes van HBC 2

• 02 Januari 2008 - 18:22

Els En Jan Hoek&kids:

Hallo wintersportvrienden; wat een afschuwelijke foto's. Zitten wij hier in de kou!Parchtig dat jullie het zo lekker hebben met elkaar.Een heel gelukkig, gezond en sneeuwrijk jaar toegewenst uit Bergen!!