druk,druk,druk - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Inge Cats - WaarBenJij.nu druk,druk,druk - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Inge Cats - WaarBenJij.nu

druk,druk,druk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

28 Mei 2006 | Thailand, Hua Hin

De nimmer aflatende hollandse speurtocht naar ,,koopjes,, heeft een nieuwe wending gegeven aan ons verblijf hier.
De mannen zijn opzoek naar ,,land direct grenzend aan zee,, en de dames op speurtocht naar ,,schilderkunst,,
Bouwgrond direct aan strand en aan zee, gelegen tussen 7 schitterende golfbanen, voor 100 euro de meter, prachtige schilderijen voor 100 euro per stuk.
Paul gaat daarnaast nog in hardhouten meubelen.
Gisteren zijn de eerste zakelijke bruggen geslagen en de eerste containers grond, kunst en meubilair gaan binnenkort verscheept worden.
Vreest niet, hollandse nuchterheid wordt niet uit het oog verloren.
We hebben het te druk om de ,,kraak,,cessies te vervolledigen, en de mannen zijn daar niet rouwig om, hoewel het laatste potje toch wel erg sterk spel van onze jongens liet zien.
Thailand laat zich de laatste dagen zien zoals het hoort, strak blauw, weinig wind en zinderend heet. Hol je van je parasolletje naar zee, helaas al weer verbrand. We zijn allemaal aan het vervellen, shirtje aanhouden nu dus, en zullen binnenkort als witjes weer in Amsterdam voet aan de grond zetten.
s Avonds, na strand, zee, watersport en zwembad, onder de sterrenhemel buiten eten, markten, coctailen, bieren. Je zou denken dat je in Turkije was, maar Thailand blijft boeien door zijn geweldige contrasten tussen rijk en arm, groot en klein, mooi en lelijk, onvoorstelbare natuurschoon, oneindige variatie aan eten, vriendelijke bevolking, mooie meiden, op leeftijd zijnde europeanen, er is altijd wel wat te zien of mee te maken.
De nomaden hebben besloten het tentenkamp Hua Hin niet meer te verlaten en rest ons dan nog morgen de tocht naar Bangkok airport.
Nu de schilderkunstenaars van Hua Hin zich gevestigd hebben in de wijk van dames van lichte zeden , zoals dat goed kunstenaars betaamt, en E en I daar steeds naar kunst op zoek zijn, lopen de mannen zich daar af en toe puur te vervelen, hoewel,
Sinds gisteren zijn wij erachter hoe, naar goede Thaaise traditie, zon grote blanke in de kracht van zijn leven zijnde europeaan wordt begroet door de dames, en was het de eerste weken eric die een hang had naar dit soort attractieparken, tegenwoordig wordt Paul door edith aangelijnd.
Paul meent dat in zon vrijblijvende begroeting geen kwaad schuilt, maar Edith denkt , volgens Eric vreemd genoeg, geheel anders over.
Dat Paul de details, die ik u van E en I moet onthouden, enthousiast aan onze meiden uitlegde, was, volgens Eric, misschien ook niet echt slim van hem.
De lol die we met zijn vieren hebben is nog steeds volop aanwezig, maar dat kan ook eigenlijk niet anders als je beseft hoe goed Paul en Edith deze reis hebben voorbereid. Werkelijk waar, een dikke 10.
We gaan er nog 2 daaagjes tegenaan en informeren nader.

2 Fotoos kunnen bijplaatsen. Probleem zit erin dat vrijwel alle fotoos, behalve van blauwe zee en blauwe lucht, meer dan 2 Mb of zoiets zijn, en die passen niet op de caca site, blijkt op de beheerpagina van ,,waar ben je nu,, te staan. Gevolg is wel dat onze fotoos inmiddels op zon 50 computers in Thailand staan, en dat maakt Thailand nog mooier.

• 28 Mei 2006 - 05:11

Janneke Gorter:

Hoi,
    Iedere dag ontzettend leuk om te lezen!! Kijk er al naar uit.
    Groetjes, Janneke

• 28 Mei 2006 - 09:11

Aad./Thea:

Het bijft spannend,en ontzettend leuk om te lezen

• 28 Mei 2006 - 10:12

Pieter Sacha Bots:

leuke verhalen, overigens vind ik 100 euro de meter erg duur!!!

• 28 Mei 2006 - 12:16

El Cats:

Wat leuk is dit!!!
    En natuurlijk ook van Harte Gefeliciteerd met Joyce.
    Liefs

• 28 Mei 2006 - 13:19

El:

Sorry dat ik zo'n raar berichtje hiervoor heb neergezet;) Maar ik wist niet dat jullie met vakantie zijn dat hoorde ik net van Joyce. Tevens kreeg ik haar dit web-adres op. Vervolgens heb ik tot nu toe genoten van jullie verhalen, ben blij dat jullie het zo fantastisch hebben! Hopend komt er nog meer?;)
    Overigens ben aangenomen in dierkliniek & trimsalon in amsterdam.
    Lieve groetjes, El

• 28 Mei 2006 - 13:43

Suus:

hoi mam en pap,

foto's om jaloers op te worden, echt geweldig. het word echter wel tijd dat jullie weer richting heemstede komen want ik mis jullie wel hoor! Verder geen nieuws, vanavong ga ik met feli en carolien naar musicals in ahoy. daar heb ik erg veel zin in. Gister heeft nederland met 1-0 van kameroen gewonnen maar dat zullen de mannen vast al ergens hebben opgevangen. nou ik wacht met smart op jullie volgende berichtje. veel liefs suus en pat

• 28 Mei 2006 - 17:25

Friedel:

zie nergens een stadion op de foto. Dan doen jullie dus niet aan cultuur snuiven... Tailand gaat namelijk over 24 jaar een serieuze gooi doen naar het behalen van het wereldkampioenschap. Met Leo Henriques als bondscoach.

• 28 Mei 2006 - 21:14

Linda:

Geweldig in gedachten geniet ik mee met jullie.