ja zo'n reisje met de trein, ja ja - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Inge Cats - WaarBenJij.nu ja zo'n reisje met de trein, ja ja - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Inge Cats - WaarBenJij.nu

ja zo'n reisje met de trein, ja ja

Door: eric

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 September 2009 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren met de Durango Silverton stoomtrein, u ongetwijfeld bekend van de cowboy en indianenfilms,zo'n 2.500 meter geklommen tot nabij de 4.000 meter.
Schitterende panorama's vielen ons ten deel.
De rondvliegende stoom van de oude locomotief, volgens leny een bommel-ding, niet te verwarren met een bom-melding, en het kadeng kadeng, deden ons wegdromen naar de tijden van holdups, shootouts, lynchpartijen en berovingen.
Bij ieder cafe, en die zijn er in overvloed hier, vreesde je dat een of andere loozer het raam uit gesodemieterd zou worden. Kijk, dat is pas vakantie.
Hank hebben we moeten overhalen om mee te gaan in de trein.
Hij had het een beetje gehad met treintjes, zei hij, niet zo verbazend na zijn treintrauma in Las Vegas, ten bewijze waarvan de bijgaande foto.
Het suffertje naar Silverton heeft Hank's zelfvertrouwen weer flink doen toenemen en hij is zonodig weer klaar voor de trein HeemstedeAerdenhout naar Amsterdam, mocht ik van hem vermelden.

• 26 September 2009 - 07:19

Marc....:

Ziet er allemaal schitterend uit en klinkt ook goed! Jammer dat de tijd zo vliegt voor jullie!

xxx

• 26 September 2009 - 11:41

El:

Thank you for the real mail!
    Greetings Rosco & Barrel

• 29 September 2009 - 13:28

Ron En Ina:

Nou Hank(hier zit je aan vast)ik kan me er iets bij voorstellen alhoewel Eric w.s. ook niet vooraangestaan heeft.Toch fijn dat het dankzij jou met de n.s. in de toekomst weer wat beter gaat.